محسن
محسن همایونی

طراحی، پیاده‌سازی، مدیریت و راه اندازی سازمان‌ یا واحد فروش مشاور، مدرس و توسعه دهنده کسب و کار مشاور و مدرس فروش و بازاریابی دارای مدرک MBA (فوق لیسانس اجرایی) در زمینه تبلیغات و بازاریابی دارای مدرک DBA (دکترای اجرایی) در زمینه مدیریت، توسعه و بهبود کسب و کار عضو رسمی انجمن راهبردی ایران عضو رسمی باشگاه مدیران ایران عضو رسمی کمیسیون بهبود و توسعه‌ی کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان
همین حالا با من تماس بگیرید.

ورود | ثبت نام
صفحه اصلی | مقاله ها | دایره المعارف | فروش و مدیریت | تبلیغات (Advertising)
.

فروش و مدیریت

تبلیغات (Advertising)

تبلیغات (Advertising)

توسط فاطمه فاضلی

تبلیغات (Advertising)

تعریف تبلیغات چیست؟


تبلیغات یکی از شیوه های ارتباط با مشتریان بالقوه و بالفعل در بازاریابی است.    وینستون فلتچر
 

اگر از شما پرسیده شود که تبلیغات را تعریف کنید چه می گویید؟ آیا هر عملی که برای فروش بیشتر محصول یا خدمت انجام میشود تبیلغات است؟ برای یافتن پاسخ با ما همراه باشید.

تبلیغات یکی از مشهورترین فعالیت هاي کسب و کار است. ارتباط غیر شخصی درباره یک سازمان، محصول، خدمت یا ایده همراه با هزینه هایی که دارای حمایت کننده مشخص است را تبلیغات می گویند. تبلیغات معمولا برای شناساندن کالا یا خدمات به دیگران و یا خوب یا بد جلوه دادن آن استفاده می شود.

باید توجه کنیم که تبلیغ تحت تاثیر تغییر و تحولات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، بالا رفتن سطح آگاهی اجتماعی، رشد فکری، تغییر سلایق مردم و رشد سطح درآمد، افزایش جمعیت و تمایل به مصرف و بهتر زیستن می باشد.

تبلیغات پیام های دیداری و گفتاری را شامل می شود که برای ترویج عقیده یا محصولی از طرف یک منبع به وسیله کانال های تبلیغی به گروه‌های خاص یا کل جامعه منتقل می شود و در ازای آن پول پرداخت می شود. ولی با فهمیدن تعریف تبلیغات به طور کامل نمیتوانیم بفهمیم که واقعا تبلیغات چیست .

.

0 دیدگاه ارسال شده است

.