محسن
محسن همایونی

طراحی، پیاده‌سازی، مدیریت و راه اندازی سازمان‌ یا واحد فروش مشاور، مدرس و توسعه دهنده کسب و کار مشاور و مدرس فروش و بازاریابی دارای مدرک MBA (فوق لیسانس اجرایی) در زمینه تبلیغات و بازاریابی دارای مدرک DBA (دکترای اجرایی) در زمینه مدیریت، توسعه و بهبود کسب و کار عضو رسمی انجمن راهبردی ایران عضو رسمی باشگاه مدیران ایران عضو رسمی کمیسیون بهبود و توسعه‌ی کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان
همین حالا با من تماس بگیرید.

ورود | ثبت نام
صفحه اصلی | مقاله ها | دایره المعارف | فروش و مدیریت | تبلیغات محیطی (Environmental advertising)
.

فروش و مدیریت

تبلیغات محیطی (Environmental advertising)

تبلیغات محیطی (Environmental advertising)

توسط فاطمه فاضلی

تبلیغات محیطی (Environmental advertising)

تبیغات محیطی چیست؟

تبلیغات محیطی را می توان به عنوان قدیمی ترین روش تبلیغات معرفی کرد. از مهم ترین ویژگی این نوع تبلیغات این است که مخاطب ناگزیر به دیدن تبلیغات است. به هر گونه تبلیغاتی که مخاطب در بیرون از منزل خود با آن روبه‌رو می شود، تبلیغات محیطی گفته می شود. از جمله این تبلیغ می توان به بیلبوردها، استندها ، تبلیغات روی اتوبوس‌ها و… اشاره کرد.  حتی تلویزیون‌ها و صفحات نمایشگری که در میدان‌های بزرگ نصب می‌شوند و به ارائه‌ی تبلیغات می‌پردازند نیز در این دسته جای می‌گیرد.

 

.

0 دیدگاه ارسال شده است

.