محسن
محسن همایونی

طراحی، پیاده‌سازی، مدیریت و راه اندازی سازمان‌ یا واحد فروش مشاور، مدرس و توسعه دهنده کسب و کار مشاور و مدرس فروش و بازاریابی دارای مدرک MBA (فوق لیسانس اجرایی) در زمینه تبلیغات و بازاریابی دارای مدرک DBA (دکترای اجرایی) در زمینه مدیریت، توسعه و بهبود کسب و کار عضو رسمی انجمن راهبردی ایران عضو رسمی باشگاه مدیران ایران عضو رسمی کمیسیون بهبود و توسعه‌ی کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان
همین حالا با من تماس بگیرید.

ورود | ثبت نام
صفحه اصلی | مقاله ها | دایره المعارف | فروش و مدیریت | خرید (buy)
.

فروش و مدیریت

خرید (buy)

خرید (buy)

توسط محسن همایونی

خرید (buy)

مفهوم واژه "خرید" ( buy ) چیست؟

خرید یکی از واژگانی است که به صورت متداول در زندگی روزانه مورد استفاده قرار می دهیم. اما تا چه حد با تعریف این واژه آشنا هستید؟

خرید که در مقابل کلمه فروش می آید به ابتياع ، بيع، خريداري، معامله معنی می شود.

<a href='https://homayoni.ir/blog/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA'>خرید</a> کردن

خريد فرایند تحقيق و پرس و جو و همچنين برآوره كردن نياز یک شخص بعد تصمیم گرفتن این که آیا کالا یا خدمات كه به آن نياز دارد ارزش بیشتری برای او نسبت به مبلغی که ميپردازد دارد يا خير، از طرف ديگر كيفيت و خدمات پس از فروش محصول هم در اين زمينه از اهميت بالايي برخوردار است .

 

اگر به زبان دیگر بخواهیم بیان کنیم فرایند خرید به بررسی کالا و خدمات جهت دریافت آن و به قصد انجام فعالیت بازرگانی گفته می شود. بهتر است بدانیم خرید کردن یک فعالیت انتخابی و سپس دریافتی است.

فعالیت خرید کردن می تواند علاوه بر مسایل اقتصادی، ‌گاه برای پر کردن اوقات فراغت صورت گیرد.

.

0 دیدگاه ارسال شده است

.