محسن
محسن همایونی

طراحی، پیاده‌سازی، مدیریت و راه اندازی سازمان‌ یا واحد فروش مشاور، مدرس و توسعه دهنده کسب و کار مشاور و مدرس فروش و بازاریابی دارای مدرک MBA (فوق لیسانس اجرایی) در زمینه تبلیغات و بازاریابی دارای مدرک DBA (دکترای اجرایی) در زمینه مدیریت، توسعه و بهبود کسب و کار عضو رسمی انجمن راهبردی ایران عضو رسمی باشگاه مدیران ایران عضو رسمی کمیسیون بهبود و توسعه‌ی کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان
همین حالا با من تماس بگیرید.

ورود | ثبت نام
صفحه اصلی | مقاله ها | دایره المعارف | فروش و مدیریت | خرید اینترنتی (online shopping)
.

فروش و مدیریت

خرید اینترنتی (online shopping)

خرید اینترنتی (online shopping)

توسط فاطمه فاضلی

خرید اینترنتی (online shopping)

حتما برای شما هم پیش آمده است که در گشت و گذار اینترنتی با فروشگاه های اینترنتی رو به رو شده باشید. خرید اینترنتی یکی از روش های مدرن تجارت می باشد که در دنیای امروز طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. علت این پیشرفت، افزایش قدرت خرید و امکان مقایسه محصولات و قیمت ها،‌ خرید ۲۴ساعته، صرفه جویی در زمان و ...  می باشد.

خرید اینترنتی وقتی اتفاق می افتد که شما در قبال دریافت کالا یا خدمات از طریق اینترنت اقدام به پرداخت پول می کنید. به طوری که این پرداخت بدون نیاز به حضور فیزیکی در بانک یا فروشگاه و از طریق اینترنت انجام شود.

در این خرید مشتری در سایت ها و شبکه های اجتماعی محصول و خدمات مورد نظر خود را انتخاب می کند و سپس با انتقال به درگاه بانک مبلغ مورد نظر را پرداخت و در نهایت آن را درب منزل تحویل می گیرید.

.

0 دیدگاه ارسال شده است

.