محسن
محسن همایونی

طراحی، پیاده‌سازی، مدیریت و راه اندازی سازمان‌ یا واحد فروش مشاور، مدرس و توسعه دهنده کسب و کار مشاور و مدرس فروش و بازاریابی دارای مدرک MBA (فوق لیسانس اجرایی) در زمینه تبلیغات و بازاریابی دارای مدرک DBA (دکترای اجرایی) در زمینه مدیریت، توسعه و بهبود کسب و کار عضو رسمی انجمن راهبردی ایران عضو رسمی باشگاه مدیران ایران عضو رسمی کمیسیون بهبود و توسعه‌ی کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان
همین حالا با من تماس بگیرید.

ورود | ثبت نام
صفحه اصلی | مقاله ها | دایره المعارف | فروش و مدیریت | پول (Money)
.

فروش و مدیریت

پول (Money)

پول (Money)

توسط فاطمه فاضلی

پول (Money)

پول هر پديده و يا عاملي است كه عموماً به عنوان وسيله اي براي مبادله و معياري براي محاسبه ارزش اقتصادي بوده و در جهت ذخيره ارزش اقتصادي و ابزاري براي پرداختهاي آتي مورد استفاده قرار گيرد.

در تعريف ابتدايي، پول وسيله، قطعه يا شي است كه انسان ها براي تبادل خواسته ها، خدمات، كالاها و نيازهاي خود مورد استفاده قرار مي دهند. در تعريف ديگر، پول عبارت است از آن چيزي كه در داد و ستد و مبادله مورد قبول عموم افراد جامعه باشد.

معمولا به جز اسکناس و مسکوک و سپرده هاي ديداري (كه به صورت چک قابل انتقال است)، ساير انواع دارايي ها را نمي توان پول ناميد.

.

0 دیدگاه ارسال شده است

.