محسن
محسن همایونی

طراحی، پیاده‌سازی، مدیریت و راه اندازی سازمان‌ یا واحد فروش مشاور، مدرس و توسعه دهنده کسب و کار مشاور و مدرس فروش و بازاریابی دارای مدرک MBA (فوق لیسانس اجرایی) در زمینه تبلیغات و بازاریابی دارای مدرک DBA (دکترای اجرایی) در زمینه مدیریت، توسعه و بهبود کسب و کار عضو رسمی انجمن راهبردی ایران عضو رسمی باشگاه مدیران ایران عضو رسمی کمیسیون بهبود و توسعه‌ی کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان
همین حالا با من تماس بگیرید.

ورود | ثبت نام
صفحه اصلی | مقاله ها | دایره المعارف | فروش و مدیریت | تبلیغات تلویزیونی (TV commercials)
.

فروش و مدیریت

تبلیغات تلویزیونی (TV commercials)

تبلیغات تلویزیونی (TV commercials)

توسط فاطمه فاضلی

تبلیغات تلویزیونی 

تبلیغات تلویزیونی چیست؟

هرچند تب و تاب تبلیغات مجازی این روزها شدت یافته، ولی هنوز هم تبلیغات تلویزیونی جایگاه بالایی در رده ی تبلیغات دارد و بسیاری از افراد این گونه تبلیغات را برای محصول یا خدمات خود انتخاب می کنند.

در تبلیغات تلویزیونی همان گونه که از اسمش پیداست، رسانه ای که برای تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد تلویزیون می باشد. در واقع تبلیغات تلویزیونی گونه ای از برنامه‌های تلویزیونی است که در ازای دریافت پول از سازمان‌ها یا شرکت ها، ساخته می‌شود و پیامی را که عموماً در مورد یک خدمت یا محصول است، به بازار مورد نظر می‌رساند. بخش عظیمی از درآمد شبکه‌های تلویزیونی از طریق این آگهی‌های تبلیغاتی تأمین می‌گردد.

هرچند هزینه ی تولید و پخش تبلیغات تلویزیونی نسبت به دیگر تبلیغات بیشتر است اما این قابلیت را دارد که به‌طور هم‌زمان با مجموعه‌ی بیشتری از بیننده‌ها ارتباط برقرار کند.

.

0 دیدگاه ارسال شده است

.