محسن
محسن همایونی

طراحی، پیاده‌سازی، مدیریت و راه اندازی سازمان‌ یا واحد فروش مشاور، مدرس و توسعه دهنده کسب و کار مشاور و مدرس فروش و بازاریابی دارای مدرک MBA (فوق لیسانس اجرایی) در زمینه تبلیغات و بازاریابی دارای مدرک DBA (دکترای اجرایی) در زمینه مدیریت، توسعه و بهبود کسب و کار عضو رسمی انجمن راهبردی ایران عضو رسمی باشگاه مدیران ایران عضو رسمی کمیسیون بهبود و توسعه‌ی کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان
همین حالا با من تماس بگیرید.

ورود | ثبت نام
صفحه اصلی | مقاله ها | دایره المعارف | فروش و مدیریت | تجارت الکترونیک (Electronic commerce)
.

فروش و مدیریت

تجارت الکترونیک (Electronic commerce)

تجارت الکترونیک (Electronic commerce)

توسط فاطمه فاضلی

تجارت الکترونیک (Electronic commerce)

تجارت الکترونیک چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی، خرید و فروش و مسائل مالی و اقتصادی نیز در معرض تغییر قرار گرفته است. در همین زمینه با پدیده ای جدید به نام تجارت الکترونیکی آشنا می شویم. 

تجارت الکترونیک را در مفهوم گسترده‌تر کسب و کار الکترونیک می‌گویند اما در اصل تجارت الکترونیک به معماملاتی گفته می شود که در آن خرید و فروش کالا و خدمات به وسیله اینترنت انجام و به واردات یا صادرات آن کالا و خدمات منجر می‌شود. تجارت الکترونیک بیش از خرید و فروش اینترنتی کالا و خدمات است و سایر جنبه‌های فعالیت تجاری مانند خریداری، تهیه لیست از کالاها، مدیریت تولید و تهیه و توزیع و جا به جایی کالاها و همچنین خدمات پس از فروش را در بر می‌گیرد.

در تجارت الكترونيك كه در عصر جديد ارتباطی ظهور کرده است به مكان نيازي ندارد و خريد و فروش به وسیله رايانه انجام مي‌شود.

.

0 دیدگاه ارسال شده است

.