محسن
محسن همایونی

طراحی، پیاده‌سازی، مدیریت و راه اندازی سازمان‌ یا واحد فروش مشاور، مدرس و توسعه دهنده کسب و کار مشاور و مدرس فروش و بازاریابی دارای مدرک MBA (فوق لیسانس اجرایی) در زمینه تبلیغات و بازاریابی دارای مدرک DBA (دکترای اجرایی) در زمینه مدیریت، توسعه و بهبود کسب و کار عضو رسمی انجمن راهبردی ایران عضو رسمی باشگاه مدیران ایران عضو رسمی کمیسیون بهبود و توسعه‌ی کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان
همین حالا با من تماس بگیرید.

ورود | ثبت نام
صفحه اصلی | مقاله ها | مقالات | راهکارهای مفید برای موفقیت کارمندان در محیط کار
.

مقالات

راهکارهای مفید برای موفقیت کارمندان در محیط کار

راهکارهای مفید برای موفقیت کارمندان در محیط کار

توسط فاطمه فاضلی

راهکارهای مفید برای موفقیت کارمندان در محیط کار

در این مقاله راهکارهایی برای موفقیت کارمندان در محیط کار ارايه شده است:

1- برای مکالمات تلفنی خود از قبل برنامه ریزی کنید و دستور کار داشته باشید.

2- سعی کنید در انجام امور پیچیده با دیگران همکاری نمائید، بدین ترتیب مهارت های لازم برای پیشرفت در کار را کسب می کنید.

3- قبل از شروع یک کار مهم، فهرستی از کلیه کارها، وظایف و فعالیتهایی که باید انجام شوند، تهیه کنید.

4- فعالیت های خود را اولویت بندی کنید و مشخص نمائید برای انجام کارهایی که واقعاً مهم هستند، کدامیک از کارها را باید موقتاً کنار بگذارید.

5- برای تعیین اولویت و ممنوعیت کارها، نتایج هر کدام از آنها را در دراز مدت در نظر بگیرید.

6- بیاد داشته باشید تمرکز و دقت نقش اساسی در عملکرد عالی شما در یک سازمان دارد.

7- پاداش هایی که شما می گیرید بستگی به این دارد که کارهای محوله را چگونه انجام می دهید، و چقدر برای سازمان شما مشکل خواهد بود که فرد دیگری را جایگزین شما کند.

8- بیاد داشته باشید آینده موفق متعلق به افراد با قابلیت است.

9- کلید پیشرفت شما در آینده بستگی به رشد مستمر شخصیت فردی و حرفه ای شما دارد.

10- سعی کنید تمام آموزش های ممکن را طی کنید و بیاد داشته باشید یک فکر و پیشنهاد خوب کافی است تا شما را از انجام سال ها کار سخت معاف کند.

11- حداقل یک ساعت در روز در زمینه کاری خود مطالعه کنید. زیرا کسب دانش درخصوص حرفه مورد انتخاب بازدهی شما را افزایش می دهد.

12- برای برنامه ریزی کارهایتان، فهرستی از فعالیتهایی که باید انجام دهید تهیه کنید. از این رو، هر کاری را قبل از انجام بنویسید.

13- برای این که به حداکثر بهره وری در کار برسید، با تکرار پی در پی این جمله به خودتان نظم و ترتیب بدهید: ”خوب، برگردیم سر کار”.

14- طرز نشستنی را که مخصوص افراد موفق است تمرین کنید، پشتتان را صاف کنید و در همان حالت روی کارتان به طرف جلو متمایل شوید.

15- از تلفن به عنوان یک وسیله کاری استفاده کنید. از این رو، بجای مکالمات خودمانی زود بروید سر اصل مطلب و از تعارفات کم کنید.

16- مدام در پی یافتن راه هایی باشید که عملکرد شما را کاملاَ متحول کند، به صورتی که فعالیت هایتان با اهداف بلند مدت شما هماهنگی بیشتری پیدا کند.

17- برای این که کار بیشتری انجام دهید کمی زودتر، کار را شروع کنید، کمی سخت تر کار کنید و کمی دیرتر دست از کار بکشید.

18- با سریع تر کار کردن راندمان کارتان را بالا ببرید.

19- احساس اضطرار و ضرورت انجام کار را در خودپرورش دهید و با آن پیش بروید.

20- کارهایتان را دسته بندی کنید و تمام کارهای مشابه را همزمان انجام دهید. 21 - سعی کنید اشتباهات کمتری داشته باشید و از همان بار اول کار را درست انجام دهید.

.

0 دیدگاه ارسال شده است

.