محسن
محسن همایونی

طراحی، پیاده‌سازی، مدیریت و راه اندازی سازمان‌ یا واحد فروش مشاور، مدرس و توسعه دهنده کسب و کار مشاور و مدرس فروش و بازاریابی دارای مدرک MBA (فوق لیسانس اجرایی) در زمینه تبلیغات و بازاریابی دارای مدرک DBA (دکترای اجرایی) در زمینه مدیریت، توسعه و بهبود کسب و کار عضو رسمی انجمن راهبردی ایران عضو رسمی باشگاه مدیران ایران عضو رسمی کمیسیون بهبود و توسعه‌ی کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان
همین حالا با من تماس بگیرید.

ورود | ثبت نام
صفحه اصلی | مقاله ها | دایره المعارف | فروش و مدیریت | برند (Brand)
.

فروش و مدیریت

برند (Brand)

برند (Brand)

توسط فاطمه فاضلی

برند (Brand)

برند را با نام هایی هم چون نمانام یا نام تجاری نیز می شناسند. حال به تعریف واژه برند می پردازیم.

برند یک نام، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخص ‌کننده محصول یا خدمتی خاص می باشد و به وسیله آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می‌گردد.

قابل ذکر است که برند تنها با هدف فروش محصول یا خدمات به کار برده نمی شود و هدف آن، فراتر از فروش کالاها یا خدمات است. یک نام تجاری یا برند قدرتمند قادر است نقش راهبردی گسترده‌تری را در یک کسب و کار ایفا کند. نام‌های تجاری علاوه بر تسلط به سهم بازارهای هدف، گزینه‌هایی را برای رشد کسب و کار ایجاد می کند و ضمن جذب و حفظ کارکنان ماهر و مستعد، ارزش خود را در نزد ذی نفعان نیز بهبود می‌بخشند.

.

0 دیدگاه ارسال شده است

.