محسن
محسن همایونی

طراحی، پیاده‌سازی، مدیریت و راه اندازی سازمان‌ یا واحد فروش مشاور، مدرس و توسعه دهنده کسب و کار مشاور و مدرس فروش و بازاریابی دارای مدرک MBA (فوق لیسانس اجرایی) در زمینه تبلیغات و بازاریابی دارای مدرک DBA (دکترای اجرایی) در زمینه مدیریت، توسعه و بهبود کسب و کار عضو رسمی انجمن راهبردی ایران عضو رسمی باشگاه مدیران ایران عضو رسمی کمیسیون بهبود و توسعه‌ی کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان
همین حالا با من تماس بگیرید.

ورود | ثبت نام
صفحه اصلی | مقاله ها | دایره المعارف | فروش و مدیریت | زبان بدن ( Body Language )
.

فروش و مدیریت

زبان بدن ( Body Language )

زبان بدن ( Body Language )

توسط فاطمه فاضلی

زبان بدن (Body Language)

زبان بدن چیست؟

همه ی ما در طول روز به صورت ناخودآگاه سیگنال‌هایی را به مردم ارسال می‌کنیم که می تواند احساس خوب یا برعکس احساسات منفی را در طرف مقابلتان ایجاد کند.  طرز نگاه و یا نحوه ی دست دادنتان با کسی نمونه ای از این سیگنال هاست. این گونه رفتارها و اثر گذاری ها مربوط می شود به زبان بدن یا زبان تن.

زبان بدن یا تن یکی از اجزای ارتباطات غیر کلامی است که در برقراری ارتباطات روزمره ما جایگاه بسیار پررنگی دارد. زبان بدن به مجموعه ی رفتارهای غیرکلامی و فیزیکی اطلاق می شود که در آن فرد بدون صحبت کردن قادر به انتقال پیام و برقراری ارتباط با دیگران است.

شناخت این زبان و یادگیری تکنیک‌های آن باعث می شود که ما در ارتباطات غیر کلامی خود که بخش عمده‌ای از ارتباطات ما را تشکیل می‌دهند توانمندتر شویم و با استفاده بهینه از این تکنیک های زبان بدن می توانیم در ارتباطات و مذاکرات خود بهتر بدرخشیم. 
ما می توانیم با یادگیری زبان پیام های بهتری را در روابط کاری و اجتماعی خود ارسال و دریافت کنیم، به بیان بهتر وقتی زبان بدن را یاد می گیریم می توانیم کنترل بیشتری روی پیامی که می خواهیم ارسال کنیم داشته باشیم و پیام ها و رفتارهای دیگران را بهتر شناسایی کنیم.
 

 

.

0 دیدگاه ارسال شده است

.