محسن
محسن همایونی

طراحی، پیاده‌سازی، مدیریت و راه اندازی سازمان‌ یا واحد فروش مشاور، مدرس و توسعه دهنده کسب و کار مشاور و مدرس فروش و بازاریابی دارای مدرک MBA (فوق لیسانس اجرایی) در زمینه تبلیغات و بازاریابی دارای مدرک DBA (دکترای اجرایی) در زمینه مدیریت، توسعه و بهبود کسب و کار عضو رسمی انجمن راهبردی ایران عضو رسمی باشگاه مدیران ایران عضو رسمی کمیسیون بهبود و توسعه‌ی کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان
همین حالا با من تماس بگیرید.

ورود | ثبت نام
صفحه اصلی | مقاله ها | دایره المعارف | اساتید فروش | عبدالحمید ابراهیمی
.

اساتید فروش

عبدالحمید ابراهیمی

عبدالحمید ابراهیمی

توسط فاطمه فاضلی

عبدالحمید ابراهیمی

عبدالحمید ابراهیمی کیست؟

اولین فردی که برای اولین کرسی بازاریابی را وارد کشور نمود، دکتر عبدالحمید ابراهیمی هستند. بسیاری از فعالان بازاریابی ایران افتخار شاگردی ایشان را داشته‌ اند.

ایشان دارای دكتری مدیریت بازرگانی با (گرایش بازاریابی بین الملل) دانشگاه دهلی هندوستان طی سالهای 60-1355بوده است. 

برخی از عناوین دکتر ابراهیمی عبارتست از:

  • مدیر گروه تحقیقات مدرسه عالی بازرگانی سابق (دانشگاه علامه طباطبایی ) 1355-1353
  • مدیر گروه بازرگانی و بیمه دانشكده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی 1370-1368 و 1374 – 1372
  • مسئول بخش بازاریابی بین المللی در اولین گردهمائی سمینار صادرات كالاهای غیر نفتی دانشكده اقتصاد (‌دانشگاه علامه طباطبایی ) 1365
  • عضو هیئت علمی پارک بازاریابی ایران
  • مسئول بخش بازاریابی بین المللی در دومین گردهمائی سمینار صادرات كالاهای غیر نفتی ( دانشگاه علامه طباطبایی ) 1369
  • عضو شورای آموزشی و تحقیقاتی دانشكده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی 1370-1368 و 1374 و 1372
  • عضو هیات تحریریه نشریه مدیریت بازرگانی، علمی – پژوهشی، ‌دانشكده مدیریت، ‌دانشگاه تهران
  • عضو هیات تحریریه دو ماهنامه بررسی های بازرگانی، اقتصادی و بازرگانی (علمی – ترویجی)، ‌موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی
  • معرفی ‌بعنوان پيشكسوت بازاريابی از سوی موسسه مطالعات بازرگانی 1388

 

کتاب های دکتر عبدالحمید ابراهیمی

دکتر ابراهیمی کتاب ها و مقالات بسیاری را در زمینه ی بازاریابی و مدیریتی به چاپ رسانده است که در برخی از آن ها با مولفان دیگر همکاری داشته است. از جمله کتاب های دکتر ابراهیمی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدیریت فروش
  • تدوین طرح کسب و کار حرفه ای
  • بازاریابی جهانی
  • تحقیقات بازاریابی
  • مدیریت بازاریابی
  • اصول زیربنایی کسب و کار فروش و رهبری
  • مدیریت بازاریابی برای جذب سرمایه
  • چگونگی اداره ی کسب و کار در بحران اقتصادی
  • تجارت الکترونیک
.

0 دیدگاه ارسال شده است

.